Atsipalaidavimo patarimai

Stresas, stresas ir dar kartą stresas. Jis yra bene kiekvieno dirbančio žmogaus siaubas, kuris, deja, nepalieka nieko ramybėje. Vienintelis būdas išsisukti nuo streso gniaužtų –atsipalaiduoti. Šiam žodžiui galioja viena frazė – lengviau pasakyti nei padaryti, tačiau susipažinę su keletu populiarių ir veiksmingų atsipalaidavimo technikų, tikriausiai rasite būdą kaip išvengti nervų ir geriau vertinsite situacijas.

  • Arbata;
  • Grynas oras;
  • Šukuokitės;
  • Meditavimas;
  • Kramtoma guma;
  • Šaukštelis medaus.

Arbatoje esančios medžiagos (žalioje arbatoje) tonizuoja teigiamai, todėl į jūsų organizmą pateks tik teigiamos medžiagos, kurių dėka išvengsite streso bei nerimo. Buvimas gryname ore pakeis rutiną ir kvėpuodami šviežiu bei vėsiu deguonimi pravalysite savo kvėpavimo takus, tokiu būdu atsipalaiduosite ir atsiribosite nuo neigiamų veiksnių. Šukavimosi poveikį žmogaus organizmui sunku paaiškinti, bet plaukų glostymas turi raminantį poveikį. Šukas nešiotis nėra sunku, todėl galite bet kada save nuraminti tokiu būdu. Meditavimas daugiau padeda kūrybiniame procese, jame mintys nuplaukia šalin nuo kasdienių rūpesčių. Nors tam reikia pasiruošti bei sukurti sau patogias sąlygas, meditavimas yra beveik nepakeičiama atsipalaidavimo technika. Kramtoma guma suaktyvina skonio bei smegenų receptorius. Galbūt nežinojote, bet, jeigu kramtote gumą bandydami pasiruošti testui ar pristatymui, o vėliau tokią pat gumą kramtysite atsiskaitymo metu – prisiminsite daug daugiau medžiagos. Suvalgydami šaukštelį medaus galėsite atsipalaiduoti, dėl meduje esančių naudingų medžiagų.

Deja, kiekvieno žmogaus atsipalaidavimas – jo arba jos asmeninis reikalas. Nors technikų yra daug, turite patys atrasti tai, kas veikia labiausiai ir patinka bei pritampa prie jūsų organizmo. Nesistenkite laužti tų metodų, kurie nepasirodys tinkami.