Klientų valdymas

Klientų valdymo sistema, dar žinoma kaip CRM (angl.Customer relationship management) yra specialiai santykiams su klientais bei jų aptarnavimui stebėti skirta sistema. Jos tikslai yra pritaikyti darbuotojų darbą taip, kad potencialūs klientai virstų esamais, esami būtų patenkinti, o pardavimo bei aptarnavimo procesai vyktų sklandžiai.

Klientų crm sistemoje būna visi reikalingi duomenys apie klientą, t.y. tai, ką jis jums pats apie save pasako. Jeigu tai fizinis asmuo, sistemoje galite turėti jo vardą, pavardę, gyvenamą vietą, telefono numerį, el.paštą bei kitus duomenis. Griežtai draudžiama pirkti duomenis iš trečiųjų asmenų ar įmonių bei naudoti juos be jų sutikimo.

Kodėl tokia, klientų CRM programa yra naudinga? Na, pagalvokite, jog įmonė turi 2000 klientų, kažkurie 50 iš jų prieš pusmetį minėjo, kad dabar jiems reikės tam tikrų prekių ar paslaugų, kaip planuojate tai atkapstyti? Su CRM pagalba rasite visą reikalingą informaciją, komentarus bei priminimus galėsite įsirašyti programoje todėl niekad nevėluosite, visada užtikrinsite sklandų ir operatyvų paslaugų bei prekių pristatymą.

CRM labai svarbūs moduliai, kadangi nuo jų kiekio tiesiogiai priklausys jūsų santykiai su klientu. Kuo daugiau funkcijų programa turės, tuo labiau ji bus naudinga veiklos vykdyme. Sistemą galite išsinuomoti arba pirkti, pastarasis variantas labiau tinka, jeigu jūs planuojate ilgalaikį darbą su sistema arba jau buvote ją išsinuomoję ir dabar norite jos visam laikui.

Tiek klientai, tiek jūsų darbuotojai greitai pastebės, kad aptarnavimo kokybės bei klientų srautų valdymas ženkliai pagerėjo. Klientai atsilieps geriau, o ryšiai bus naudingesni, nes vis didesnė potencialių klientų dalis virs realiais, perkančiais klientais.